Monday, March 31, 2008

Santai~*

Photobucket


Penat. Penat kerja. Penat fizikal. Penat hati dan perasaan. Penat dari segi segala. Jadi aku nak santai. Izinkan aku bersantai kali nih. So entry ini adalah entry santai. No more about politics. Tapi kalau tercerita jugak, maap zahir batin eh.

Kalau aku penat2 mcm ni, nak pergi rehat santai kan otak mmg takde kesempatan lah. Masa takde. Busy je lah memanjang. [konon~] Aku penat otak hadap computer buat writing. Penat otak hadap orang memberi ceramah. Tapi bukan ceramah politik ye. Aku kasik kursus kat orang. Kursus 3 hari jek.

Photobucket

Nasib baik buat kat A’famosa Resort. Boleh relak kepala masuk cowboy town. Dapat tengok rimau. Tapi tak leh tgkp gambar. Sebab kamera tak bawak. Heh~ so di kala aku penat2 mcm ni, aku akan ingat saat2 manis aku relax2 dulu. Hilang penat.

Photobucket

Sekarang dah nak masuk bulan april. Jangan nak di fool-fool kan aku lagi. Zaman itu sudah berlalu. Dulu boleh lah nak kenakan aku. Naif lah katakan. Aku selalu blur tak paham ape. Even sampai sekarang pun,tiap2 kali kalau ada 29 february, ada je yg jemput aku dtg kenduri kawen diorg. Pernah aku bersiap2 nak pergi kenduri kawen tuh sehingga lah adik or kawan2 aku menyelamatkan aku dgn gelak maut diorg. Lawak tu tak pernah fail utk menipu aku. Kureng hesem~ huh~ Aku rasa kalau tiap2 tahun ada 29 feb, mungkin aku boleh jadi lebih tidak naïf kot. Yang pasti, aku tak nak ditipu2 lagi. Korang siler jangan mengada dalam 4 tahun lagi ni ok.

Panas lah sekarang. Hawt-hawt kata omputih. Tapi sekali hujan, guruh petir semua sambar. Cuaca tak tentu. Gerun jek aku dengar. But one thing strikes me everytime a lightning strike. Sudah kah aku mempersiapkan diri menghadapi kematian? Ye lah.. biler petir sambar kita, dah tentu lah kita boleh hangus kan. Masa tuh, berapa banyak amal yg kita boleh bawak? Kesimpulan nye, mari lah beramal banyak2 sebab asar pun dah nak masuk ni. Heh~

Ok guys, santai tak? Hehe~ ni namanye aku dah tak tahu nak tulis apa. Kata orang writer’s block. Heh~ Ye ke aku tengah symptom menda alah nih? Ntah ler..

Taking caring.