Thursday, August 03, 2006

We meet at last~*

Setelah lama my fellow bloggers memberi jeritan maya minta update, maka hari ini baru terdengar jeritan mereka. Hehehe..

Semalam misi tercapai. Aku berjumpa dgn seorg lagi member blogger~Hazlyn! [walupun minah ni bapak malas nak bukak blog sendiri dan melompat2 blog saje, namun kehadirannya menyenangkan]. Sebelum ni dah pun jumpa Hata, Kak Sya and Nazneen. Ada juga blogger yg ingin ketemu namum tak kesampaian lambang aral yg melintang pada masa tuh. [Takper lah, aku datang UIA nanti, aku lawat lah kau]

Semlm jemput minah Hazlyn ni kat komuter serdang and we headed straight to Mines. [minah ni dah lama tak pergi Mines]. Tempah wayang citer hantu Thailand~The Dorm [korg tgk lah citer ni.. best! Tak seram sgt malah full of friendship value... and ehem nad~the hantu boy is mine! Hehehe.] Then dgn sgt setia nye, dia teman aku ke setiap kedai yg dimasuki, malah ada jer kedai yg masuk twice. [Kalau Kaksya ada dekat, mmg dah lama kami ajak... wont want to miss the fun without you~] Malah, Hazlyn telah berkorban utk ku~! [tak kira.. nak cerita jugak~! Hehehe..]

Kami tgh windowshop the last list kat kedai komputer... [FYI, hazlyn adalah list ku.. she remember every single thing yg aku nak beli~which i usually came up instantly!]. Aku ckp jer nak usha webcam walhal takde niat pun nak beli. But Miss Echo[tuan punyer kedai yg dah kamceng dgn ku] suggest me this webcam yg very reasonable price yet very high quality. Disebabkan harganyer sgt berbaloi, maka aku beli jer lah, takat nak cukup kan syarat aksesori komputer ku. Tgh2 aku usha tuh, Hazlyn disebelah kiriku, beralih tempat ke kanan ku, sama2 tunduk tgk webcam tuh. Tak semena2, kotak2 yg disusun tinggi sebelah kanan Hazlyn yg berisi menda berat tuh [was it printer or monitor?] jatuh berdebuk kene Hazlyn.. aduh.. sakitnyer dia~! Habis kene pipi gebu dia. Katanyer terasa mcm ada org tiba2 datang tumbuk. [mati lah takut tgk minah ni mcm nak meletup jer masa tuh] nasib ler org cina tu mintak maap tapi tak berani pndg Hazlyn. Dia sengih guilty kat aku jer.. saying sorry. [iyer Hazlyn, dia ada ckp sorry~] I feel guilty sebab sepatutnya, kotak2 tuh jatuh kat aku, bukan Hazlyn. Elok lah minah ni pindah dok sebelah kanan aku rite before kotak2 tu nak jatuh. Adeh... Sorry ek Hazlyn for not protecting you enuf. Tapi minah ni mmg cool lar. [takat ni, most octoberians yg aku jumpa mmg peel gini~sesuai lar dok jenjalan dgn aku yg kalut tak tentu pasal nih... hahaha~*]

My point here is blogger-friends are so sweet~Hata, KakSya, Nezneen and Hazlyn. Kalau takde aral melintang, nak jumpa minah yg moodswing semlm tuh. Then, teringin gak nak jumpa Kamen, Afiq Stroberi, Afiq says, Aznie, Faizal, Syafiq Affendi, Ihab, Chep, Kid, Minci, Fiza, Jet, Riema dana lastly Zaki [hehehe~gelak utk Zaki jer~did i left anyone out here?]. Meeting them is to complete the value of friendship that has been created. Since semlm aku tgk citer The Dorm tuh, i took the lesson that there are no boundaries in a value of friendship. Even a ghost knows how to value a friendship~

So, sempena friendship day yg baru lepas nih, i would like to wish ALL a very Happy Friendship Day and thank you for being my friend... Love you all~*