Saturday, January 19, 2008

Age is just a number~*

Waaarrrduuuhhh warduuhhh.. senak perut makcik hari nih. Sket lagi mau pecah. Tapi jap2. Nak cakap menda lain dulu...

Nak cakap TERIMA KASIH tak terhingga kepada kengkawan yg membuat kan saya rasa masih hidup lagi di dunia ini dan membuatkan saya rasa dah tua. Dan mostly I feel that I still have tonnes of wonderful friends out there that still cares and concern. And special thanks to those yg buat entry Birthday for me in their blog. THANK YOU for the birthday wish. Korang memang BEST! Plus to those yg “alamak… hari ni harijadi kau ke? Sorry baru tau/terlupa. So happy birthday!” I thank you too. Thanks. Thanks. Thanks. Rasa sangat hidup hari ni seperti bayi baru lahir. Harhar~

Ok. So apa aku buat hari nih? Bangun pagi, buat2 vakum rumah and bilik sebab nak dating. Kalau bangun then terus bersiap2 nak keluar, akn dapat cop ’anak dara hidup senang, dah berlaki kang baru tau’. So bangun awal main2 vakum dulu. Nak turun buat beakfast dah malas dah. Kasi chan adik buat sebab dia yg nak kawen sgt dah. Aku relak je lg. Harhar~ Dah setel vakum, bersiap2 nak kuar. Asalnye berjanji dating kol 11pg then shift jadi 11.30 pastu jumpa klien ummi jap pastu ntah hape panjang lagi ceritanye aku malas citer ok.

So pendek jadinye aku jumpa si dia dari UK. Nama betol yasmin tapi aku refer as Minci sebab member nama yasmin dah cukup quota dlm hidup aku. Janji jumpa kat alamanda. Kecik je orgnye. Sampai sana rupanye ada surprise party. Pastu ada badut keluar bawak belon byk2. Krew2 kat Pizza Hut tu nyanyi lagu hepi besday ramai2. Pastu prezen melimpah2 ruah turun dari langit.

Harhar~ tipu je lah. Terlalu tua utk semua itu. Tapi bab Pizza Hut tu tak tipu. Aku duduk sembang2 dgn Minci. Converse2. Trading the file sulit from UK and Malaysia. Pastu makan sampai perut pecah. Minci doctor so dia jahit balik perut aku. Then makan pecah lagi. Jahit balik. Pecah lagi. Jahit balik. Pastu tak makan2 dah sebab akhirye makanan habis. Tummy full heart happy. harhar~ Overall, aku sonoks duduk bersembang2 kucing dgn Minci. She’s nice and widely available. Doctor to be. Anyone interested, ding dong me. Harhar~ ni tak tipu weh. ;p

Pastu petang tadi aku buat tusyen. Setiap sabtu buat tusyen. Sembang2 ilmiah a couple of hours then balik. Then mlm tadi, rumah ni ada ribut petir jap. Menenggelamkan mangsa seramai beberapa orang. So akhirnye dlm kol 10 lebih, ribut pun reda. Yg survive hanya lah aku dan 2 org si kenit nih. Dan adik laki aku yg berkaki bola itu. So kami berempat la yg tiup kek berlilin tuh. Lepas tiup, potong kek. Makan. Then basuh pinggan. Naik atas tido. End of story. :D

Sempoi je lah. Like any other usual days lor. But I’m 27 oredi. Muda lagi weh? Hehe~ At least this year I have a reason to tell everyone why I use zuraiha27 as my username. Sejak azali lagi guna tapi last2 year [dan tahun2 depan], aku takde sebab nak kasi tau nape pakai number 27 nih. So thn ni aku ckp awal2… 27 is my age, that’s why I’m using it as my username. ;D
Kang senang kalau tetiap tahun mcm ni. Dan kekal mcm ni. Harharhar~

Happy Birthday to me.