Wednesday, January 09, 2008

Aja2 fighting~*

Uwwaaaaaaaa~~~ aku dah puas menanges. Tanggung derita. Malu. Tu la… dulu bukan main lagi ejek2 Ijat. Siap cakap dia mcm orang tua lagi sebab muda2 dah kena pakai gigi palsu. Kan dah terkena kat gigi sendiri. Padan muka. Gigi aku pecah! Aku menci karma...! Aarrgh!

Aku bukan kesah gigi aku pecah nih. Yang aku kesah is i have to see a DENTIST! Waaaaaa… aku takde pilihan. T.E.R.P.A.K.S.A.! Aku tak suka jumpa doctor. Aku tak suka jumpa dentist. Pada aku, diorg tuh macam monster kalau ada jarum kat tangan. Tak suka! Setak-suka budak kecik jumpa boogeyman dalam closet tuh. Setak-suka bakteria yang benci cat dinding yg anti-bakteria tuh. Tak suka. Tak suka. Tak suka! Bayangkan dentist tuh nak masukkan jarum ke apa2 besi dlm mulut aku nanti. Uuuuwaaaaaa~~~!!!
Tapi takpe. Aku akan usaha tabahkan diri. Sebab aku tahu doctor and dentist ni semua hati baik2. Hidup mereka adalah kebajikan kepada masyarakat yg tak reti jaga diri macam aku. So aku akan cekal berjumpa mereka. Aja2 fighting! Huh~ *gulp*

Hari nih aku masak. Semalam tak masak. Kelmarin pun tak masak. Malas. Tapi hari nih aku rajin. But thanks to my nasi goreng, i terdiscover my gigi nan pecah nih. [Waaaaaaa~ jgn sebut2 lagi dah!] Aku masak nasi goreng je semua. Nasi goreng ikan masin pedas2, nasi goreng campur-apa2-je-janji-sedap dan nasi goreng kaklong-bantai. Harharhar~ Semua resepi lain2. Ikut apa rencah yg ada. Tak lupa pada specialty aku iaitu roti telur mayo. Rasanya aku dah cerita kan yg adik aku makan mcm piraaaah-na. So jgn pelik la aku masak byk2 cenggini. Janji sedap. Semua makan tanpa banyak songeh. ;D
Oh ye, aku ada member2. Diorg dah nak exam. Tengah musim lah nih. Macam musim buah pulak. Tapi buah2 masak ni rasanye manis2. So aku doakan korang semua masak masa jawab exam tuh nanti. Harapnye result korang akan jadi manis jugak.

Good luck and all the best okeh~ Aja2 fighting!