Tuesday, January 01, 2008

Welcome 2008~*

It’s the time of the year~ 2008! Welcome~ welcome to 2008![and bye-bye 2007]

So what did I do on the nite of this new year….? Hmmm… it was on bed of course. Dah nak tido. Actually saya layan movie kat TV9. Starship Troopers. Dah tengok banyak kali. Tapi tengok gak lagi sekali dgn adik sebab nak kutuk scene2 dia yang nmpk tak canggih plus nak berlawan dgn adik meneka scene dia after this & that. But still I like Denise Richard though~ lol~

I hardly notice it was 12.00am 1 jan 2008 until I got those sms. Oh.. dah tahun baru rupanye. Then dengar bunga2 api kat luar. But still cerita kat TV9 nih tak habis lagi. I went online kejap, wishing HNY. Then sambung tengok cerita tuh balik. Then layan cerita Hocus Pocus yang baru download nih. Cerita lama saje nak tengok semula. Sampai kol 1.17am tengok jam dah start ngantuk. Then slowly I was drifted away in the land of dreams…

So that was it. Itu lah sambutan tahun baru saya yang takde beza pun dgn tahun2 sebelum nih. Or shall I say, just like the nights before. Year 2007? I don’t think I will miss that year much. Its just another year of time that pass by. One thing for sure yang bestnye tahun baru nih is, dah masuk bulan Januari~! Which means, my birthday is just around the corner… *wink* hehe ;)

Have a very Happy New Year everyone!