Tuesday, December 11, 2007

Tengah Malas~*

Rumah saya sedang direnovasi kan. Bahagian dapur je lah. Taruk lantai dan kabinet baru. Semua2 nak tukar. Sukati mak saya lah. Ni rumah dia. Saya menumpang je. Gambar? Saya malas nak tangkap lah.

Tadi tengok Spa-Q. Lemah betol tengok citer melayu nih. Ada je babak2 saya nak komen. Tak puas hati. Tak real langsung. Mana ada org kampung jalan keliling kampung pakai make-up tebal seinci? Jennifer Lopez pun reti tanggal make-up masa dia jadi house-keeper dalam ’Maid in Manhattan’. Dia pun selekeh gak dalam citer ‘Enough’ Come on lah citer melayu.. be a bit more realistic boleh? Malas lah nak layan citer melayu lah.

Semalam tengok The Golden Compass. Best gak lah. Definitely there will be the next episode. Paling2 pun tahun depan lah. Dia nak buat style Chronicles of Narnia. Tak kesah… saya layan je sebab walaupun graphic dia menipu tapi at least nampak lebih real dari pelakon yg berjalan dalam kampong pakai make-up tebal seinci. Highly recommended to all movie goers! Sekarang nih saya sedang menantikan Will Smith dalam I am Legend yg bakal keluar next week. Looking forward to it.

Hmm… apa lagi nak citer ek.... tengah malas boleh?