Tuesday, October 09, 2007

HaPPy BiRtHDaY~*

Salam... Jumpa pun gambar dia ni. Hari nih dah masuk 10th October 2007 and it's his birthday. Birthday dia berderet dgn kawan saya yg lagi dua org kat bawah tu. Tahniah la ye atas peningkatan umur anda serta pen'dekat'an terhadap.....[sambung sendiri]
Kawan saya. Banyak tolong waktu susah dan senang. A fren in need la kata org. Kawan saya masa susah. Dan kalau saya senang, saya tak cari dia. Haha~ So kalau sesapa ada rasa susah, kita serbu dia ramai2.
Ni muka biasa dia. Senyum nak kena ajar. Gaya garang. Style berlagak. Tapi berlagak baik la.... [ayat cover] haha~
Sahaja aku berbuka puasa....... dengan seekor ketam.....

Yang sesat lagi masam........ mencari arahnye sendiri.... kerana tertinggal bas~

Perjalanan masih jauh.. So jalan elok2 and have a safe journey…
.....HAPPY BIRTHDAY…..