Monday, October 08, 2007

BiRtHdAy BaSh~~~*



OK. Hari ni harijadi kawan blog saya. Hari nih bertarikh 9th Oct 2007. Nama dia Hazlin. Dia takde blog tapi dia suka melompat2 dalam blog. Insan seperti ini dikenali sebagai bloghopper. Dia minat betol mem-busybody dalam blog saya. Walaupun begitu, saya cukup menyenangi dgn penyemakan dia. Saya harap dia akan terus buat sepah dalam blog saya.
Selamat hari Tua ye Hazlin....

Dan lagi sorg member blogger. Dia ni ada blog. Rajin join gathering bloggers. Asalnye dia tembam [tak jumpa pulak gambar tembam dia] tapi last time jumpa dia, dah kurus melidi [seperti dlm gambar]. Kesian pulak saya tengok. Tapi dah azam dia nak kuruskan. Tahniah kerna anda berjaya. Dan birthday dia 11 Oct ni. Takut saya tak sempat nak wish sebab sibuk nak raya nanti, so saya ucapkan awal2...
HaPPy BiRtHdAy ye Zaki~~~

Ada lagi seorang member saya punyer birthday.. birthday dia esok. Birthday diorg bertiga ni berderet~ 9, 10 & 11th Oct 2007. Tapi gambar dia lagi seorang nih mana taruk ntah... Kena carik balik... ;p