Wednesday, October 17, 2007

Salam Aidilfitri~*

Salam semua...

Saya tak sempat nak buat apa2. Saya terlalu busy beraya walaupun takde duit raya yang masuk poket. Tapi takpe. Sambutan aidilfitri saya ikhlas. Tak harap duit raya.. [poyo~]

Frenster saya tak jenguk, email saya tak sempat balas. Sms saya tak terlayan. Jadi sebagai ahli yang biasa aktif di alam maya ini, adalah sesuatu yang pelik saya tak guna teknologi canggih nih utk wish dan sama2 sambut raya dgn org yang jauh di mata dekat di hati di alam maya ini. Jadi kesempatan ini, saya nak susun jari mohon maaf dan ingin saya menghulurkan SALAM AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SESIAPA YANG MENGENALI DIRI SAYA. Jemput lah datang rumah biler2, tak yah lah tunggu open house rumah saya. [tepon dulu sebelum datang]

Nak citer banyak pun, rasanye tunggu lah saya upload gambar. Tengah malas tahap cipan ni. Minggu ni saya takde kot. Out-station lagi. Demi mencari sesuap nasi, tak dapat nak join konvoi kawan2 beraya. Next week mungkin lah saya ada rumah kot. Maybe la. [Tu pasal tepon dulu sebelum nak dtg rumah]

Tahun ni memang saya beraya kat KL je. [seperti tahun2 lepas la pun..] Dan basicly, raya pertama=openhouse rumah maklong. Raya kedua=openhouse rumah kakak sepupu. Raya ketiga=openhouse rumah saya. Raya keempat=openhouse rumah makcik. Raya kelima=buat2 openhouse rumah maklong lagi. Raya keenam=closehouse nak tidur je kat rumah boleh~?

Nanti2 lah saya upload gambar. Nanti2 lah saya bercerita lagi. Penat weeyyhhh~~ Nak tidur dulu... Nite!