Thursday, October 18, 2007

Aidilfitri tahun ini~*

Raya tahun ni lebih penat dari tahun lepas. Sampai raya kelima saya masih beropen-open house lagi. Rumah sedara saya bersepah kat keliling KL. So can figure out lah saya takde balik kampung untuk raya tahun nih. Memang semua sedara belah ummi dah lama pindah KL, yang sedara belah ayah kat kelantan dah takde org sangat sebab nenek atuk dah meninggal 4 tahun lepas. So saya dan keluarga beraya di tengah2 KL yg sunyi sepi itu kecuali sanak saudara saya yg bising bagaikan KL itu kampung mereka. Malas cerita banyak [masih mode malas nih~], let the pictures tells the story lah~
The Girls~ready to rock the raya celebration~



Me & the adik-beradiks. [plus the Ummi la~]
Not in the picture-the photographer~



Dah jumpa sedara mara, bercerita panjang lah~ pastu melahap tak hengat. Mujur takde mak mertua dalam event ini.




Faizul & Faizal. Adik kembar tak seiras. Perangai pun tak seiras. Boleh agak kan mana yg lembut sket, mana yg keras sket.

Tu la cakap, nasib baik takde mak mertua kat majlis nih.... Seriusly kecoh~

Me & the cuties. Camera can do tricks by making them D.I.A.M.

Me & the kazens~ Helping the tuan rumah menghidang2 makanan yang laris dan habis.

Tak boleh nak buat apa. Saya memang suka budak2~ Can you find me in this pic? hehe~

Ready to work... Open house at my place on the 3rd day of raya~

Buat-buat rajin~ Gigih membancuh air....

Me & more of my krazy kazenzzz~~~

Me & my nenekku saloma.... Alahai nekkkkkk~~~~
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tapi ada part yang sedihnye untuk raya saya tahun nih. Ayah Li saya sakit. Dia disahkan memiliki tumor in his brain. So he went for an operation the day before aidilfitri. Alhamdulillah, the operation was a success and he is now undergoing for a therapy. Ayah Li dah semakin sihat but still weak. So i was hoping if you guys can pray for his health and hope he will be back on his feet soon. Get well soon okay~?
Hope you guys enjoyed your raya this year but never forget those in needs. Sentiasalah letakkan rasa insaf dalam diri kita supaya kita tidak lupa kepada-Nya.Semoga Syawal tahun ini lebih bermakna buat kita semua~
*~~Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin buat semua~~*