Saturday, December 15, 2007

Just get well soon~*

Masa diumumkan pemenang Pelakon Pembantu Terbaik dalam Anugerah Skrin, telefon rumah saya tak henti berdering. Saya yakin Ayah Li melonjak atas katil masa nama dia diumumkan tuh... Nenek saya pun tumpang bangga.

Hmm.. saya tak boleh nak kata apa. Saya sekadar mendoakan dia happy dan bahagia. Dan kalau trofi tuh menggembirakan dia, saya harap dia cepat sembuh. Tu je yang saya harapkan.

So you had it at last, just like you said 12 years ago… Bezanya, Ayah Li tak dapat naik pentas ambik sendiri trofi tuh. So duduk je diam2 sampai sembuh ok. Esok saya datang lawat Ayah Li ye sebab saya tau Ayah Li nak tunjuk trofi tu kat saya kan. Whatever pleases you just as long as you get well soon enough ok~?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Apa-apa pun, tahniah lah ye Ayah Li….