Thursday, January 03, 2008

Hari ini aku bahagia~*

Hari nih aku bahagia. Internet lembab mcm kura-kura pun aku bahagia. Tadi ada lalat masuk nasi pun aku tak mengamuk. Tolak tepi pinggan then amik nasi baru. Takde marah2 pun mcm dulu. Sebab aku bahagia hari nih. ;D nanti aku bagitau sebab apa…

Hari nih aku berjaya jejak masuk lab setelah beribu kekuatan aku kumpul nak tolak tepi aku punyer malas nih. Tapi aku sorang2 je dlm lab nih. Then tak pasal2 ada org masuk. Aku tak expect sape2. Tu pasal aku duduk diam je kat belakang biler org tu masuk lab. Aku main sorok2. Malas layan sape ntah masuk. Tak pasal2 orang tuh jenguk aku kat belakang…. Waaaaaaa~~~

Prof aku! The last person on earth aku nak jumpa! Tak leh lari, terpksa sengih kerang busuk je. Then terjadik lah insiden perbincangan penuh emosi. [Huhuhu~ poyo je] Tapi yg bestnye, rupanye prof yg aku anggap mcm monster tu merupakan manusia plg angel aku pernah jumpa. Bapak baik nak mampus! Perbincangan penuh emosi tuh bertukar menjadi perbincangan paling menyenangkan selama aku hidup. Tuhan je tahu betapa leganye aku setelah borak2 dgn prof sendiri. Kalau aku tahu mcm ni lah punyer leganye borak2 dgn prof, dah lama dah aku buat. Tapi yer lah, clearly fear is a factor to me~ hehe~

Lepas borak2 sembang2 kosong dgn prof td, tak pasal2 aku jadik manusia paling bahagia. Aku senyum je. Orang tolak2 aku dlm lift tadi sampai tercabut beg pun aku tak buat muka masam. Siap buat muka takpe-menda-kecik-je-beg-ni-boleh-beli-lain kat orang yg tolak beg aku sampai tercabut tu. Hehe~ seriously aku bahagia hari ni. ;) dan semangat baru meresap dlm jiwa… semangat nak target~ target aku adalah nak submit thesis hujung semester nih! Pastu aku akan jadi pemegang skrol master in science majoring in physic nuclear radiation. Kasi semua2 takut dengar~ harharharhar.

Tengah semangat poyo nih.. jangan kacau~