Monday, March 02, 2009

1st day in Houston~*

First day sampai sini...

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Buat aku rindu Milo kat rumah...

Photobucket
Walaupun aku tak makan belacan tapi just to see perkataan BELACAN ni buat aku rindu rumah dah...

Photobucket
Excited tengok Malaysian Cuisine tapi aku tak rasa ni halal sebab owner dia Chinese..

Photobucket
Rumah paling tinggi yang ada...

Photobucket
Lagi bangunan tak tinggi... Kat malaysia bangunan tinggi2 tapi sampai sini, aku dapat melihat langit dengan clear sebab bangunan takde yang tinggi...

Photobucket
Seluas-luas parking lot sini, takkan dapat melihat 2 jenis kereta dengan model yang sama.. not even colour yang berlainan pun pada model kereta yang sama... semua kereta kat parking lot diorg ni walaupun brand yang sama tapi konfirm semua model lain2...

Photobucket

Photobucket
Gagah perkasa...

Photobucket
Hotel aku menginap selama seminggu sebelum berlepas ke Louisiana...

Photobucket
Bangunan dia tak tinggi kan? Walhal ni tempat membeli belah ni...

Well, yang pasti sini sejuk nak giler.. sekali angin dia bertiup, bergoncang tulang empat kerat aku.. walaupun matahari terik memancar mcm kat malaysia tapi aku rasa mcm duduk dalam peti ais dengan voltage lampu peti ais yang sangat terang....

Aah. Ni baru hari pertama.