Friday, January 30, 2009

LA stands for Louisiana~*

Haa... aku dah dapat berita dah.. aku bukannya pergi Los Angelas for field assignment but i'll be going to Louisiana instead. (sape suruh code dia LA... surely la org tafsir as Los Angelas kan? cheh.).. and aku akn meredah swamp kat sana..

3 minggu.. 3 minggu... 3 MINGGU redah paya~?? look at the brighter side.. nak gi toilet tak yah korek lobang... or possibility nak makan ikan tuh tinggi.. lain dari tu... hmm.. jejaka kacak bermata biru? cheh~ semua ke'cute'an mereka sudah tidak berguna tatkala aku kena redah swamp dgn berjalan kaki sambil bawak kabel dan geophone utk merekod data sismik.. sambil merasa pacat lintah versi USA punyer.. bapak besau gamaknye.. versi ular pun dah tahap anaconda, ni kan pulak pacat lintah.. mati kering lah aku disedutnyeh.. ahh~~ segalanya dugaan.. rintangan.. cabaran.. (gulp~)

ni lah kata org kalau nak berjaya, kena bermula dari bawah.. mmg 'bawah' betol...

apa2 pun, hari isnin ni aku ccooottteyyy~~ yahoo dot com!

oh ye, aku dah tengok citer Inkheart. Brendan Fraser berlakon.. cerita tu penuh adventure yet the story plot dia agak lemah (aku consider lemah biler ending dia kita boleh agak sendiri) but still recommended to watch.. Bedtime stories? Highly recommended to watch sebab citer ni aku boleh gelak tak hengat dunia...

Ok. Tu je. Dah.. balik2~! (buat mereka yang masih di pejabat...)