Tuesday, October 17, 2006

SRKBBB '88 FoR EvEr~*

Pictures with thousand words..

Photobucket - Video and Image Hosting

Nih Arip dan konco2 nye yg aku tak hengat nama nya… Sibuk dok bertanya bisnes macam mana. Tapi sorry acid, aku takde nombor CIDB tu.. huhuhu~


Photobucket - Video and Image Hosting

Haih.. mana lah si Lady Syifa ni tak sampai2 lagi ni.. [semua feeling merindui aku tatkala aku tiada di sisi mereka] hahahahaha ;p

Photobucket - Video and Image Hosting

Ni Meon [habis lah aku tak ingat nama penuh kau~!] dia ni pak lawak kitorg. Pecah perut gak kalau dok sembang dgn mamat ni. Now dah kembali menganggur setelah habis kerja kontrak mengedit2 dokumentari. Tapi still buat freelance mendalah tu kalau ada klien mintak. Lepas raya, dia tekad nak carik kerja dan awek dgn bersungguh2 sebab tak sabar nak hidup berkeluarga. Boring membujang dah katanyeh…
Photobucket - Video and Image Hosting

Haaa… ni budak spesel. Ahmad Fairuz Ismail. Byk berjasa dgn aku masa kecik dulu. Duduk belakang rumah aku je. Setelah aku pulang dari UK, dia ni lah member Malaysia aku yg pertama. Dok sebelah aku masa darjah 2. Dia ni la yg dok translatekan bahasa melayu ke bhs inggeris utk aku [walupun pelat tp masih boleh paham] tatkala zaman darjah 2 dulu. Byk belajar bhs melayu drpd mamat nih. Sekarang kerja photographer secara freelance. Dah sambar kereta satria Neo hitam sebijik tapi dah kemik sebelah. Hehe ;p Jasa mu dikenang. Peace bro~!


Photobucket - Video and Image Hosting

Arif and Eva. Chubby ones but hectic maaaaaaa….. adeh~ tapi sorry Eva, tak dapat sembang lama dgn kau malam tu, byk sgt dok cerita ceriti dgn bebudak lain! [walhal kau conquer meja sana, aku conquer meja sini-hahaha]



Photobucket - Video and Image Hosting

Dari kiri ; Imran [Quantity surveyor in JKR], Anwar [dah-nak-jadi-Lawyer] and Arif [Kau kerja apa kat ILSAS tu ek?]. Berkata Arif kepada Anwar “kau kene amik insurans ni Nuwek, kot2 ada penjahat nak balas dendam kat kau, ada gak insurans boleh tolong cover kau!” sambil Imran menyampuk “Kau ngarut lah Rip~! Kang lagi tak selamat aku amik insurans kau ni!” hahahaha ;p


Photobucket - Video and Image Hosting

Yeah…. Ni Ehsan @ Didi bersama baby boy nyer, Adib~! Sambil meronta2 dalam pelukan daddynya, Adib merintih2 dalam hati…. “papa ni potong line betul lar, baru jer nak manja2 tackle akak tudung hitam tu, sibuk jer nak tangkap2 gmbr. Cepat lah papa, tak sabar nak pergi kat kakak tudung hitam tu…” hehehe *wink*


Photobucket - Video and Image Hosting

Budak2 table aku. Time ni pengunjung2 lain dah habis semua balik tapi tinggal budak2 bangi ni lah yg tak reti2 nak balik. Nasib baik masa ni aku dah balik.. *muka baik* [walhal dok sorok belakang kamera man~!] hehehe ;p
Photobucket - Video and Image Hosting

Yeah.. ni dia datin yusnizar yg aku dok tunggu sikit-punya-lama-nak-bersiap tapi last2 pakai sempoi gak cam aku. Dia ni lah member yg dok sebelah aku masa darjah 5-6 yg asik dok gelakkan cikgu kat belakang tp tak pasal2 aku lak yg kene berdiri atas kerusi sebab cikgu ingt aku yg gelak~! Ceh~ ;p



Photobucket - Video and Image Hosting

Ni ahli2 kelas aku dulu. Hawa si tudung merah [engineer prosessor kat Nilai-this time I got it right! Hehehe] , Azhar si chubby-tp-dah-kempis [tutor IT kat UPM-bile nak belanja aku nih wei??], Yusnizar si mak datin baju hijau [tokey kedai 7-11], Nadrah si baju biru minah kilang [senior engineer kat kilang hape ntah kat shah alam tu] and si tudung hitam-itu-menawan [pompuan tak reti nak carik kerja dok menyemak kat kampus lagi-haha ;p] mati lah aku bising gmbr ni nmpk tembam nyeh yg tudung hitam tuh… lantas aku mintak tgkp kan lagi gmbr lain yg tak kasi nmpk tembam….


Photobucket - Video and Image Hosting

… dgn Hawa~!! [adeh.. aku nmpk tembam gak!] Tapi dia tak jadik buat muka serius sebab minah ni tak reti dok diam.. asik tersengih je… btw, she’s the smallest among us but when she runs, only a train can catch her~! Hehehehe ;p



Photobucket - Video and Image Hosting

Hehehe.. akhirnya yg hitam itu nmpk menawan… hehehe.. along with nadrah [sitting beside me]and syazrah, cikgu yang menunggu posting-yg-rela-ke-sabah-lmbg-elaun-tinggi... [sorry syazrah, I had to ask nadrah for your name! hehehehe]



Photobucket - Video and Image Hosting

Tak perlu nk perkenalkan lagi semua… ni semua budak2 meja yg tak kering gusi gelak and buat lawak. Tak tahu nak cakap betapa bestnya jumpa korg~!
Photobucket - Video and Image Hosting

Yup.. tengah tu razwan with the cheeky asma. And ever loving chubby couple, Xumb and Nadia. Ni la budak2 yg tak kering gusi dok gelak kan aku, dok kenakan aku yg ever lumpy innocent ni… ceh~ siap lah korg.. ada ubi ada batas, ada lori ada bas, ada hari jgn ingt aku tak balas…! Muahahaha ;p


Photobucket - Video and Image Hosting

The bachelor~! Semua ni dalam proses membina kerjaya masing2 sebelum nak intai2 aweksss… [alasan glamer bujang2 tak laku~ kekekeke ;p]


Photobucket - Video and Image Hosting

Ait Didi~! Anak bini kau kat sebelah, ada hati nak dekat2 awek lain… mentang2 anak dah tido, bapak berpoya2 lak~! Kau jgn Di… aku repot bini kau… ;p



Photobucket - Video and Image Hosting

Anwar, Fadia and Eva~mmg kecoh kalau gandingan Eva and Fadia nih~! Tapi diorg ni control hectic meja sana, aku n Nadrah kontrol kecoh kat meja sini… pastu masing2 dok bantai lawan gelak meja mana paling kuat~ Adeh… masing2 tak sedar diri betul bulan puasa nih~!


Photobucket - Video and Image Hosting

Another loving couple-Sara and Fairuz. Sweet, petite and cute couple. Kalau reunion, diorg lah yg akan tgkp gmbr secara professional. Tapi satu hal dgn diorg ni… tak contohi meja aku yg reti kemas lepas makan… hehehehe ;p

Well, byk lagi gmbr best2 tapi byk kat fairuz and dia tak upload lagi kat yahoogroups. Cukup lah yg ada ni. Kalau diingatkan balik jumaat malam sabtu lepas tu, masing2 macam tak sedar diri je bulan2 puasa ni.. ish.. ish.. ish.. Aku nak insap le ni tapi yer lah… ni lah budak2 bangi… Susah mau cakap ler~! Adeh… ;p