Thursday, January 18, 2007

18th January~*

Hari ni 18th January 2006. And its just one day before my birth 26 years ago. Yep.. I’m approaching another year in my life and I’m very2 thankful to the Al-Mighty for all his help and guidance for me throughout years.

Well, I should be happy actually. Having the chance to live another year. Having the chance to seek new stuffs for another years to come. Yeah.. I should… *sigh*

Suddenly I just don’t know how to put these in words. Stuffs around me just seem to fade away. I feel disconnected with everything around me. [Except the connection between me and this mcflurry oreo.. hehe ;p] Entah la.. Lyk I said, I don’t know how to put things into words.. haa.. dah tau mood mcm ni punyer hampeh, apasal aku menulis gak dalam blog nih? Sebab nya ialah……

Hari ni hari jadi mmber aku, Farezah Hanim. Pada tarikh ini, 18 januari iaitu 26 tahun yang lepas, lahir lah kawan aku ni yang teresak2 menangis atas katil melihat dunia buat pertama kali. So , saya buat entry ni khas utk Anem yang menyambut ulangtahun dia yang ke 26. Jadi, saya ingin memberikan kata2 birthday kepada beliau dgn ucapan : Dah tua woi.. dah tua~! Jangan nak berlagak mcm budak kecik lagi. Dan aku tak dapat nak masukkan gambar kau dlm blog ni sebab gmbr kau dalam frenster tu aku tak dapat nak grab atau copy atau yg sewaktu dengannya walaupun di unblock oleh freebie proxy tapi gambar tak boleh bukak, harap maklum. Dan aku malas nak bukak kat rumah sebab mlm ni adik aku nak pakai computer serta malam ni aku nak layan grey’s anatomy straight 3rd season. [kan dah kata mood aku tgh swing-swing sekarang ni ;p]

So Anem , SELAMAT HARIJADI yg ke-26~!!! [sehingga waktu ditulis ini, aku tetap lagi muda dari kau~!] and also, thanks for brainwashing me.. i feel clean now... ;p

p/s-McFlurry Oreo-yg-lagi-sedap-dari-M&M ni keras KAU yg letak kat freezer ok~! Nasib baik tak menjejaskan rasa… thanks Aiza sebab belanja birthday girlS~ ;)


To my regular blog readers, I miss you all~* Just wait for another update from me...