Friday, May 25, 2007

UTM... here i come~*

Its been a week sejak pening kepala dgn paper nih. Bukan apa, ni first time aku present kat luar dari UPM ni. Selalunye kalau present kat dalam ni, takat present depan2 member2 je tapi ni pulak present dgn org luar. Mcm cuak lak. Kang kalau salah cakap, nanti malu nama universiti jugak. Kalau takat malu diri sendiri takpe lagi... lagi2 depan member sendiri, rasanya takde lah segan sangat kot... tapi ni nak present depan org luar tu. First time lah katakan, cuak lah jugak kan.... huhuhu~

Esok kami bertolak. Nini, Ina, Malin and me akan oral presentation. Aku punyer sesi awal lak tu.. sesi 1B~ Lagi sorg member, Mazni tu present poster je... (cis kalau tau awal2, dah tentu hantar jugak lepas tarikh tutup~ *jeles mode*). Full paper aku baru je send tadi guna laptop kak Emma nih.. (thanks kak Emma~!) at least lega lah full paper dah hantar. Ni nak siapkan presentation pulak. Aku malas taip panjang2, nak guna animation je nanti... so that org yg tgk tu tak byk tnya.Bab present ni ada satu tips lah aku nak kongsi dgn korg... Jangan tulis byk menda atas slide nanti org akan byk tnya... Buat je animation banyak2 kasi diorg faham apa yg kita buat. Bila ada animation ni, diorg akn bujet lah yg diorg dah faham dgn jelas sebab boleh nampak apa kita buat dan akhirnya kemungkinan takde sesi Q&A pun untuk kita~ hehehehe.... gumbira kan kita membebel je kat depan tanpa org nak byk tanya kita... ;D

Oh ya, ni aku pakai laptop kak Emma... sebab kat rumah tu anti-virus dah lumpuh. Licencse key anti-virus tuh dah blacklisted katanyeh. So tak berani nak online, nanti kena spyware & virus attack. Esok aku pergi Johor sampai hari selasa so after selasa nanti lah, aku baiki komputer tu kat rumah. So, for few days ni, YM status will be 'I'm on mobile' aje lah....

Tak leh nak bebel panjang. Balik dari Johor nanti, i will updating again. Pray the best for me eh.. walaupun org kata aku pandai cakap kat depan tapi bukan makna aku tak cuak ok~ Ni bapak tahap datuk punye cuak ni. Maklum lah.. first time. Org Jepun, Aussie, US, UK, India semua ada... Jangan lah aku kasik malu nama UPM ni nnt. Dan jangan lah presentation aku ni mengecewakan aku nanti... huhuhu~ (contoh : animation tak jalan) Terkontang kanting aku kang... huhu~ And UTM.. here i came back again...! (feeling vanessa dgn lagu baby come back to me~)

So, everi-everibodi.. wish me luck~!

PS - ok korg.. lepas presentation, kita serang DangaBay.. yuhuuuu~~~