Thursday, July 26, 2007

Kerana dia garang~*

Wahhh~! Saya sangat kagum kerana kini blog ini mampu dibuka dari makmal! Malah dgn senang hatinye saya meng-hapdate dari makmal saya. UPM dah tak sekat blogspot. Gumbirenye saya~

Hari ini saya takut. Memang kemalasan hendak berjumpa professor saya. Kerana dia garang. Lantas ini menjadikan saya seram hendak berjumpa dengannya lantas saya jadi malas.

Esok hari terakhir hendak submit paper untuk Seminar PUTRA 9th. Saya tak rajin hendak buat semula. Lantas mengopy paste sajor dari Seminar masa kat johor yg lepas. Edit sikit2. Paper asalnye itu tidak sempat hendak saya tunjukkan pada prof lambang dia sudah terbang ke Kelantan. Walupun tak sempat, saya lega. Kerana tak perlu berdepan dgn kegarangannya.

Kini saya tiada pilihan. Saya perlu juga berdepan dengannya. Walupun saya selalu berjumpa dengan nya, tapi entah la. Kali ini saya jadi takut. Kerana membilang paper kali ini mungkin tidak memenuhi apa dia hendak lantas "awk tak payah lah present paper nih... pergi buat balik kerja2 awk tu...." Itu saya gerun. Walaupun belum berlaku lagi, kebarangkalian nya itu tetap ada. Kerana dia garang. Kerana saya juga membilang hendak habiskan jua dalam tahun ini tapi andai ini yang berlaku, harusnye bagaimana?

Ya... tabahkan lah hati ku.... Amin~

Rakan-rakan sekalian.. anda wajib mendoakan saya. Terima Kasih.