Friday, July 13, 2007

Playing in da rain~*

Tadi mendung. Pastu cerah lak~ haihhh.. macam2 la cuaca ni. Walhal semalam dah buat ramalan dah kat tv. Tetap takde hujan pun hari ni. Petang2 kang hujan lah tu[meramal lagi]

Tu le mukadimah nak cakap. Unpredictable. Hari ni cakap lain. Esok jadik lain. Tak kesah la nak jadi apa pun, persoalannya, kita ni bersedia tak? Bersedia dgn segala kemungkinan yg berlaku?

Bagi jenis yg hati waja, jiwa kental, ready je la kot dgn sebarang kemungkinan. Tapi bagi jenis yg stick to the plan, tak boleh nak tukar2, memang mau nye mengamuk biler buat plan tp tak jadi. Habis satu hari takde mood. Langsung apa kerja pun dah tak jalan. Eh kawan relak ah~ banyak menda lain boleh buat kan…..

Orang2 macam ni aku malas nak komen. There is always a lesson behind every mistakes. Whether they will realize it or not, let time tell. As for me, plan tak jadik, apa lagi~kuar shopping lah~! [more as to window shopping] Takkan lah nak duduk menangisi plan yg tak jadik tu? Buang masa sedih-menyedih sumpah-menyumpah ni. Go out n find something else yg boleh buat. Ngeeeee~~~ ;D

Entah apa jadi kat member tu, aku kuar gi bangsar semalam dgn my other friend. Frankly speaking, first time la aku round complete satu bangsar kat jalan2 telawi nih [becoz dok pusing2 carik parking tak jumpa2~] plus aku memang teramat2 jarang ke bangsar ni. Member aku kata, mat2 salleh byk. Heh~ boleh gak buat cuci2 mata nih. haha~

Byk barang2 kat situ pelik, design2 jarang aku jmpa kat tempat lain wlaupun brand sama. Lawa lar... Blook. Vincci. Zara. Sommerset Bay.. you name it. Brand ada tp takde design2 mcm tu kat tmpt lain, whether midvalley nor KLCC. Hahaha~ mati lah aku budak bandar jakun dgn menda2 alah kat bangsar ni~ dan aku pun unpredictably terbeli salah satu aksesori pelik kat situ. Hehe~

Kesimpulannya, you can still have fun eventho you're not in that good mood. Its like the weather lah… walaupun hari mendung and hujan, you can still play in the rain~ still fun what! ;p


Orang kata, Tuhan memang turunkan hujan sebelum Dia nak kasi pelangi... Guess i'm still waiting for my rainbow...
.....In the meantime, i'll just play in da rain~~~ ;D