Wednesday, February 13, 2008

Mau tenang2~*

Cak~!!

Haiyaaa.. mood masih lagi sgt the malas nak menulis. Sekarang ni saya sedang bermalas-malasan di bilik hotel kerana mood asal belom kembali lagi. Tapi macam rasa bersalah lak tak hapdate, so here I come to drop down a word or two.

Nak citer pasal apa ek? What I do here? Bosan2 je. Pergi kelas ngajar, then balik. Takde buat apa. Bergoyang kaki senang lenang sambil tgk astro ni tunjuk seorang wanita gagah menolak mangsa dia tembus dinding. Ntah. Tak paham aku.

Hmmmm…

Pernah tak korang hilang mood giler babeng? Lepas satu satu. Tak cukup dgn masalah sendiri, pening dgn prob member lagi. Then adik beradik lak buat hal. Memang malang tahap tangga bertimpa2 dengan kerusi meja lah ni. Tapi apa nak buat? Sabau je lah. Nak marah pun tak guna, nak sabar sgt pun, tawar hati dah bertandang. Nak cakap pun dah tak reti. So how? Bengkak kan je lah hati tu... biar kasi meletup kebaboooommm... harharhar~ berbaur bahaya tak? ;p

Nasib baik sini ada Teluk Cempedak. Best banget pantainye. Ada air laut. Ada angin bayu berbahasa sepoi2. Ada pasir. Ada istana. Pastu ada kura2. Ada layang2. Kura-kura main layang2 dalam istana. Tenang aku tengok kura2 tuh bermain di pesisiran pantai. Jeles2~

Pastu kesal tak bertepi. Kamera tak bawak! Sebab confirm korang tak percaya kura2 main layang2 kan? kan? Cessss~~ tapi takpe. Minggu depan datang lagi. Please remind me ok.

Hah! Elok je aku bukak TV1 ni ada Suki nyanyi lagu cina. First time aku tgk dia kuar tv sejak dia menang sejuta tuh. Byk tu duit kemenangan. Apa dia buat? Album mana? Membazir jek. Baik kasik Faizal Tahir. Kalau kasik dia, tentu takde kes dia bukak2 baju nih. Sebab dia outstation buat lagu over the sea. Tak pun kasi aku pun boleh. Boleh buat belanja2 korang kan. Takde la nampak aku kedekut sangat kan? Hehehe~

Ok lah. Penat nih. Bukan letih badan je, letih minda sekali. Haaa alang2 tu, ni nak kasi tau pasal parlimen baru je dibubarkan tadi. Perasaan aku? Ntah nape ada lega sket. Tak sabar nak tgk barisan parlimen baru. But again baru terpikir, is there any point?

Ok lah kengkawan. Rihanna dah kuar tv. Nak pi layan. Adoisss~~