Thursday, February 14, 2008

Siapa kata?~*

I’m in the lobby hotel now. Sangat hampeh kat bilik tak dapat wireless. Line internet kejap kokak kejap elok. Kalau elok tuh, memang selow melow. Pastu lepas isyak tadi aku tertido sampai lah ke sekarang nih dah tengah malam aku terjaga balik. Penat. Ber’seronok’ lah aku jadi kelawar malam nih. Chatting? Takde2. Aku dah malas. Sape tegur2, siap aku hisap darah diorg.

Tadi aku gi UIA versi Kuantan punyer. Jumpa member lama. Bapak lah sunyikkk je. Aku dah ragu2, ada org ke dalam nih? Aku gi makan kat kafe dia pun, sunyi gak. Org ramai masuk pun sunyi gak. Diorg ni tak bercakap ke? Borak pun mcm bisik2 je. Kalah dewan kuliah aku. Aku rasa lecturer aku tentu seronok nak masuk mengajar di kafe nih. Tak bising.

Pastu area dia mcm padang tekukur padang jarak. Maybe tempat baru kan, so byk lah bangunan2 baru naik plus ada bangunan belum guna lagi. Pastu ada satu kepelikan di mana ariel celcom di pasang pada sebijik van. Dan menurut member aku, van tu dah ada kat situ selama 4 bulan dah. Tak gerak2. Pastu bertelagah pasal van celcom tu je. Aku cakap elok lah pasang kat van sebab removable. Pastu mmber aku cakap membazir sebab dari pacakkan ariel celcom kat van, lebih baik van tuh digunakan dek amoi bawak sayur gi pasar. Betol gak. Ntah ler. Then aku tanya, Siapa Kata ariel celcom tak boleh pacak kan kat van? Aku rasa patut tambah ayat tu dalam iklan diorg. Baru lah takde sape nak persoalkan apa2.

Hahahah~ depan mata aku ni ada tv. Citer lama Nicholas Cage and Lara Flynn Boyle berlakon. Pastu ada part Nicholas tumbuk2 org jahat tu pastu org jahat tu terjatuh. Dada dia tembus tertusuk kat pedang patung tu. So ikut logic nye, terus mampus la org jahat tu kan. Ni tak, org jahat tu siap boleh sembang2 kosong lagi dgn Nicholas Cage. Tak reti2 nak insap lak tu. Nak mati berlagak. Tak mampus2. Harharhar~ Tu yg aku tergelak tu. Ingat kan citer hantu Indon je yg terror bab2 nmpk fake ni. Harharhar~

Ok lah. Kepala otak ku dah kosong tak reti nak citer apa. Unless korang nak aku bercerita pasal fiber optic ke prinsip basic telecommunication ke, boleh la. Citer pasal wireless and macam mana signal di hantar. Pasal broadband and broadcast. Pasal spectrum electromagnetic wave yg menghantar isyarat maklumat. Bla bla bla. Tapi malas lah. Citer2 cili BOH ah SAN ni aku tak rasa layan. Kalau nak tau jugak, pergi tanya Ah San. Harharhar~ Ok2. Aku dah start merepek.

Alamak.. Orlando Bloom dah keluar TV. Dia kata nak jumpa aku. So I have to go now. Korang duduk diam2 and jadi budak baik ye macam aku.

Dapatkan hari yg indah @ Have a nice day.

Peace~! (^_^)v