Sunday, November 02, 2008

Sindrom writer's block~*

Ok. Raya dah habis. Dah tiba masa aku hapdate blog yang dah bersawang. Tapi aku tak nak tulis pape sekarang kerana masa yang aku tunggu sudah tiba iaitu masa rehat! Dan masa rehat hari ini sangat penting sebab nak pergi renew lesen kereta yang dah mati sabtu lepas. Gosh… s-i-b-u-k-lah sangat…. Haha. Will be right back! Chiow~!

Hello back~! Yup.. I’m back. Dah renew driving licence, so lepas ni tak kena saman. Aduhai… bila lah kereta nak sampai ni… heh~

So, what’s new? Politics? Hmm.. aku dah start bosan. Bukan sebab tak sokong dah tapi aku s-i-b-u-k-lah sangat dengan kerja. Takde masa nak amik tahu sangat. Yang aku tahu, abdul razak dah bebas, minyak dah turun lagi 15 sen, Najib dah jadi presiden Umno (habis la…) dan media arus perdana cemerlang melaksanakan tugasnya jadi barua kerajaan. Tu je. Lain aku dah tak tahu. Anyone can update me on politikus matter, you are welcome to do so. Thank you in advance.

Raya? Mcm biasa, tak dapat duit raya. So consider, raya aku biasa-biasa saje. Habis cerita.

Pastu pasal kerja. Semua ok. Ada gak yang tak ok tapi mostly ok. So pun habis cerita.

Hah.. sebenarnya nak cakap, rasanya aku alami writer’s block la. Kepala aku dah tak tahu nak tulis apa walupun banyak menda yang bermain di kepala. Nanti2 lah biler2 free, aku tulis lagi.

Ok. Tu je. Habis cerita.

Ps-update ni khusus utk Hanot. Pueh hati~? Keh~