Wednesday, April 08, 2009

Wenggg~*

Owwhh.. sesedap jiwa raganya aku meng-hapdate dari kelas. I’m in my happy hour. Lunch Hour! Harhar. Depa sediakan lasagna 2 jenis. Daging and sayur. Adeh. Hentam je lah. Petang kang masuk gym. Heh. (aku hentam Lasagna sayur la. Bukan daging tak halal)
Budak2 course aku ni sedih semacam. Cause one of the trainee dah nak balik dah hari ni. Balik Pollad. Nama dia Kasia. Nama panjang dia haram aku tak reti sebut or eja. Dia ni kelakar. Buat lawak muka selamba. Aku rasa lagi boleh gelak kalau aku paham bahasa polish dia. Sayang lah dia ni dah nak balik. (walhal ngelat semalam tak gi celebrate kat rumah dia. Tertidur beb. Harhar)
Well Kasia, i wish you a very best of luck in your life journey. There will be no goodbyes between us, just the "See you again, girl!"

Kepala aku dah tak leh piker panjang dah. Otak dah merewang ke Hollywood dah ni. Dok terbayang Pitt, Bloom, De Caprio, Depp dan sewaktu dengannya. (Sejak biler lak reti guna nama bapak2 diorg je nih? Cheh.) Semalam teman Melanie and Alvin sewa sleeping bag. Teringat pulak “duty” aku utk mengecek Alvin hantarkan aku, Suyin & Jocelyn ke airport esok. Nak naik cab dari apartment ke airport = $70 tu! Ha darab lah dengan 3.7 lebih kurang, melayang berapa dah ringgit Malaysia aku. Baik guna duit tambang tu belanja Alvin makan and isi minyak kereta. Balik dari airport nanti pun Alvin jemput. Owh terima kasih. Alvin memang jejaka gentleman in the world. Harhar.

Owh.. kepala ku makin berat. Tidur tak secukup rasa lagi. Semalam tidur jam 3 pagi after terjaga jam 11 malam tuh. Wengggg kejap otak ku pagi tadi masa aku bangun tidur. Rasa malasnye nak mengemas rumah. Eh silap2. Malasnye nak bangun gi kelas.

Rasanya kepala aku masih wenggg lagi lar.

Nak tidur!