Monday, January 28, 2008

Apa citer best weh?~*

Okeh.. no idea to write anything right now. My mind has been cramped with my thesis stuffs… so I just wanna relax a bit and enjoy with you guys here… plus saya bermode baik hari ni. Tu sebab aku jadi saya.

So previously I did publish an entry about being in single life. Many responds to it and thanks to you guys that have been brainstorming about it… but I think I’ll just drop the matter for right now. Will bring it back some other time. Sebab sekarang ini kepala ku bikin fenin.. al-fenin… dalam masa sejam 27 minit lagi akan datang migraine. Doc, nak ubat? Nanti send via online yah! harharhar~

Ok. Apa saya nak membebel nih. alamak.. takde idea! Fius kepala dah tercabut. Jap2 saya carik fius yg masih bersambung. Ish… tetiba rasa tak matang lak cakap mcm ni. Ok2. serius2~

Ha… saya nak tgk wayang. Dah 2 minggu tak layan nih. Ketagih lak. Kat sinema tu yg nampak mcm best tertarik kau mmg da bomb is cloverfield, gabriel, in the name of the king dan apa lagi satu ek lupa lak. Apa citer plg best weh? Jangan suggest citer melayu sebab wa tak layan panggung melayu beb~ last time tgk is apa tu citer bapak dia dok hantuk2 kepala anak dia. Ish.. tak berkenan.

Oh ya. Jangan sapa2 nak ajak saya tgk wayang. Takde2. Saya mmg layan seorang2. Yang teman saya hanya lah kakak yg tukang jaga pintu biler movie dah habis tu. Sebab dia je yg baik kasi saya tiket free. Best! Kalau korang ikut nanti tiket saya kena bayar lak~ Tak best. Apa? Korang nak belanja? Lagi lah tak best sebab nanti saya terhutang budi dgn anda lepas tu terpksa lah jumpa lagi pastu kena belanja makan lagi pastu bla bla bla... malas!

Kalau nak temankan pun, paling2 korang mesti bujang kerja doctor, lawyer, pilot, lecturar, selebriti atau businessman company 3 bijik. Haa amik~ saya memang memilih. Hehehe~

Dah. Saya dah mula sangap duduk lab. Tak sabar2 nak tunggu panggilan dari company yg saya buat kerja part time tuh. Biler nak panggil weh??? Projek tak masuk2 lagi ke? Ok lah. Lepas ni saya panggil bomoh tukang tarik projek korang yeh. Projek yg berkait dgn saya je lah kan. Harharhar~

Ok lah. Tak tahu nak cakap ape dah. Titik.