Sunday, January 27, 2008

Itu kamu~*

Pergh… aku nak citer menda lain sebenarnye tapi lain kali ah. Aku nak cakap nih... lagu feveret aku menang! Hidup lagu sempoi!! Itu kamu by estranged menang weh.... aku suka! Sebab tu lagu feveret aku selain mahakarya cinta. Dua lagu ni je yg aku target menang. Harharhar~

Kesian faizal tahir. Aku rasa kalau dia bawak sendiri lagu tu lagi best kot. Tapi takpe ah, maybe dia tak menang gak sebab yg bertanding tu kompser and penulis lirik lagu je. Best gak. Pas ni aku nak testing buat lirik lagu lak. Dapat gak aku seploh ribu kan. Harharhar~

Apa2 pun aku tetap kesian faizal tahir. May he rest in peace... [bukan ni ucapan utk org dah mati ke? Owwwwhhhh~~]

Akhirnye Siti sekadar calon pertandingan. Habuk pun dia tak menang. Tak kesah la. Aku biasa je. Tapi stage performance aku mmg target ct atau mawi pun. Alahai... kalau dah main sms tuh, raja sms lah menang. Tapi stage performance dia mmg best pun. Sebab ada si kenit nari2 sekali. Harharhar~ aku suka!

Pastu apa lagi ek? Haaa… ni nak cakap nih. Aku dah nantok rupanye. Tak leh tulis panjang. Ni saje nak kasi peeyna baca esok pagi. Dah jadi paper dia pagi2. Sikit pun jadik lah... Bukannye dia nak baca utusan online~ harhar~

Ok lah.. esok2 aku post lagi topik hangat.... entry ni korang tak komen pun takpe~

Nanait~