Tuesday, July 28, 2009

Hari kerja~*

Boring ah. Kerja banyak. Tapi boring nak buat. So update blog jap. (Feeling boss pergi meeting. Muahaha)

My batuk dah ok. Hidup dah kembali normal. Tiap2 pagi hadap orang2 dalam tren yang macam ikan sardine tapi sekarang dah macam tak kesah. Oh ye, did I told you guys that I witnessed some sexual harrassmant right in front of my eyes? Sure korang nak tahu tapi aku malas nak cerita detail. Haha. Tak guna berceritera pasal jantan tak senonoh ni. Yang pasti lepas ni, aku tak nak lagi dah buat anggapan yang menda2 ni berlaku pada pasangan suami isteri dalam tren LRT. Kot ye pun laki bini kan, takkan nak buat aksi dalam tren kan? Asal aku nampak je, tiada ragu2 lagi dah nak tegur. Aku terjah je bagi salam kat akak tu and tanya if she is ok or not. (dan rupanye kakak tu tak kenal pun jantan tuh. Keluar je tren dia menangis2 cerita apa jadi. Menyesal aku tak tolong. Ingatkan diorg laki bini.) Dan aku tak kan ambik pusing dah mana2 muka laki yang sedang nikmat tuh. Hish. Geli. Tak senonoh betol. Dah. Korang jangan tanya lebih-lebih.

Huaarrghh.. *menguap* mengantuknya… Ni gara2 McD breakfast lah pagi tadi. Setelah sebulan lebih tak makan McD, bila sesekali badan mintak McD, kesian pulak kalau tak kasi. Siap mimpi2 lagi malam tadi. Kiranye strong signal from my mouth, body and soul that I want McD! Mengidam. Muahaha. Hati senang. Perut kenyang. Tengahari ni nak pergi tidur. Tidur sunat. Mata kepala pun relaks. Petang karang takde lah ternguap2 nak buat kerja. Pastu minum petang, then balik! Hari2 kerja macam ni. Owh terasa indahnya hidup. Eh lupa pulak. Hari ni kena pergi gym.

OK. Dah lunch hour. Chow!