Tuesday, August 04, 2009

Blank~*

Fuh bosan giler. Yup, my project baru dah start. Tak buat apa lagi, they just ask me to do the line listing. 10 minit dah siap. Then senyap je takde suruh buat apa2 lagi coz masing2 busy dengan projek lama. I’m also involve dengan projek lama. Cuma involve pada bahagian production & QC je lah. Lain tu takde buat apa. Sementara tunggu ada lagi 5 line nak finish running, there’s nothing much I can do except tunggu & tidur. Just go back from surau. Boleh agak lah aku baru lepas buat apa kan. Wirid panjang beb. Hehe.
Blank. Tak tahu nak tulis apa. Nak taruk gambar tapi aku paling malas nak bukak photobucket then paste gambar satu2. Eh tak2. Aku lebih malas nak resize gambar satu2. Then lebih malas nak pilih mana satu gambar cantik menarik da bomb nak masuk dalam blog ni. Mood takde. Tapi kalau datang mood, 100 keping pun aku boleh taruk. Pastu melembabkan PC korang lah nak tunggu gambar dari blog ni meng-hapload. So apa kata korang tunggu lah mood aku datang okeh? Rasanye tak lama je lagi ni.
Oh ye, alang2 tu aku nak promo. I jual kerongsang. Lawa2. Batu berkilat dari China grade B+1. Murah banget. Design pun baru and latest. Patutnye aku tangkap and taruk gambar kat sini tapi macam biasa, mood nak upload gambar tak kunjung tiba. So aku promote hangat2 tahi ayam je dulu. Kang datang stok baru cun canggih gempak punya, baru aku promo habis2. Semua2 yang dah alang2 berkunjung ke blog ni, mesti beli okeh!
Alamak. Blank lagi. Tak tahu nak tulis apa. Boss lalu kat belakang tapi dia tak syak langsung aku tengah update blog. Haa.. macam mana aku buat? Tunggu lah bila korang kerja dekat ofis yang tak kasi buat itu ini, otomatik korang akan jadi terror bab cover mengcover ni. Hehe. Oppss.. kepada ofismateku, sonyap2 je lar ye. Korang pun bukak fesbuk jugak kan? Sama lah kita. Heee.. =D
Owh masa untuk minum petang. Nikmatnya Milo ni. Aku dah diiktiraf oleh kak Su (our tea lady) bahawasanya aku adalah hantu Milo. Hehe. Bukannya aku tak pernah minum Milo sebelum2 ni tapi entah la, milo kat ofis ni sedap. Pakai mesin buat milo tu. Pastu aku tambah lagi milo. Kasi mcm ada ketul2 coklat dalam minuman tu. Uish. Sedap. Tu sebab diorg cakap aku makan Milo, bukan minum. Then ada masa-masa Milo kehabisan stok kat pantry tu, aku hilang arah. Tak keruan. Mandi tak basah makan tak kenyang sebab Milo takde. Haha. Milo tu menggemukkan tak? Petang ni jugak aku pergi gym.
Ok lah. Aku blank lagi. Tak tahu nak merepek apa dah. Tapi semengarut2 aku, kerajaan tu lagi mengarut. Merepek tak habis2….